Výstava dvou největších prasáků česko-slovenské výtvarné scény. Ondřej Brody a Viktor Frešo se setkali během studií v ateliéru malby Vladimíra Skrepla Akademie výtvarných umění v Praze, oba se přesto daleko častěji věnují médiu instalace, videa či performance. Brodyho s Frešem už dlouho spojuje záliba v kontroverzních a provokativních tématech jako je sex nebo násilí, a drzost s jakou se do těchto témat pouštějí. S tvorbou Viktora Freša (1974) je nerozlučně spojen termín EGOART, který vystihuje umělcovu koncepci „sobeckého“ umění, jehož středobodem je osoba samotného autora. Frešovy výstupy jsou většinou jednoduché, přímočaré, mnohdy si vystačí se sprejovým nápisem na zdi galerie. V NoDu se představuje výběrem ze svých „machistických“ fotografií v nichž inscenuje ženy do poněkud neuctivých situací a jednou instalací. Ondřej Brody (1980) prezentuje dvě videa, která se (pro Brodyho už tradičně) pohybují v oblasti pornografie. Při natáčení snímku Profesionální nevěra umělec zaplatil manželovi za to, že dobrovolně bude sledovat soulož vlastní manželky s jiným mužem. Video Databáze je pak jednoduchým záznamem umělcova rozhovoru (castingu) s jedním z českých pornoproducentů, který autorovi prozrazuje poněkud choulostivé informace o svých „hercích“.